Aluminijska traka

Aluminijska trakaAluminijska traka je hladna-samoljepiva traka za brtvljenje, koja se sastoji od ojačane aluminijske folije i bitumena gumenog ljepila. Trake mogu biti odrađene bez upotrebe propan plina ili vrućeg zraka. Bitumen gumeno brtveno ljepilo daje vodootpornost pritiskom trake rukom na podlogu. Aluminijske trake su primjenjive bez problema, zbog njihove krajnje gipkosti, čak i na teško pristupačnim mjestima. Trake blokiraju prodor pare, vodootporane su i UV-stabilne. Ljepilo je zaštićeno na traci sa zaštitnom folijom.

Prednosti

  • univerzalno primjenjive
  • jednostavne za obradu
  • trenutan efekt brtvljenja
  • samo brtvujuće, čak i ako je malo oštećena
  • ne zahtijeva zagrijavanje i sušenje
  • visoka otpornost na probijanje
  • UV-stabilnost
  • visoka stabilnost na starenje
  • nema posebnog rukovanja uređajima
  • nema čekanja između dva radna procesa

Gdje se upotrebljava

Idealno za brtvljenje na malim područjima primjene kao što su:

  • zglobovi i praznine
  • oluci, strehe, nadstrešnice
  • krovni pokrovi
  • veze na zid i krov
  • obloge
  • garaže, krovovi, stakleni krovovi, zelene kuće
  • čelične konstrukcije
  • balkoni
  • kontejneri

Fizičke i tehničke karakteristike

Debljina:
cca. 1,50 mm (DIN EN 1849 - 1)
Duljina:
10 m
Širina:
1000 mm max.
Boja površine:
aluminija u boji
Masa po jedinici površine:
cca. 1,5 kg / m (DIN EN 1849 - 1)
Otpornost na požar:
građevinski materijal klase B 2 (DIN 4102)
Obrada temperatura:
+ 5 ° C do + 35 ° C
Točka omekšavanja:
> 95 ° C (DIN 52 011)
Ponašanje na hladno savijanje:
< - 30 ° C (DIN 52 123)
Maksimalna vlačna čvrstoća:
> 200 N (DIN EN 12 311 - 1)
Vodo nepropusnost:
nepromočivo (DIN EN 1928)

Napomena kod podzemne primjene

Aluminijske trake su primjenjive na svim područjima primjene. Mogu se koristiti i kod podzemnih podloga. Podzemni podloga mora biti suha i čista, stabilna, bez komponenti, prašine, masti i rose. Oštra i neujednačena podloga sa manjim rupicama i nedostatcima treba se izravnati prije primjene predpremazom. Optimalno lijepljenje se postiže, ako se podzemna podloga tretira sa prajmerom.